onsdag 14 november 2012

Julen närmar sig


Inläggen duggar inte tätt på bloggen längre som ni kanske märkt. Tiden på dygnet räcker helt enkelt inte till längre, men förr eller senare blir det nog ändring på det.
I den mörka månaden november så blir jag alltid sugen på att julpyssla. Nu har jag gjort slag i saken och beställt hem en del saker från Panduro, för här ska det pysslas! På min pyssellista för julen i år finns:
  • dörrkrans
  • blomsterarrangemang
  • julgodis (självklart!)
  • pepparkaksbak
  • julkorv (med svärmor)
Vill man ha tips på pyssel så kan jag rekommendera tidningen "101 nya idéer" för där finns det massor! Annars har Panduro och Creative Comapany en hel del, för att inte tala om alla jul- och pysselbloggare. Bilden med blomsterarrangemang kommer från tidningen "101 nya idéer" och är några av de blomsterarrangemang jag tänkte göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar