söndag 13 januari 2013

Utvärdering träningsupplägg

Denna veckan har jag kört enligt träningsupplägget jag skrev om i måndags. Mitt mål för v.2 var att köra programmet och se vad som behöver ändras för att passa mig och de förutsättningar jag har på gymmen. Det jag kom fram till var att jag måste flytta en benövning från fredag till tisdag (insida lår) och sedan måste jag byta ut en fredagsövning (benspark bakåt), båda beroende på tillgång till utrustning. Istället kommer jag nog köra bulgariska utfall.

Det har fungerat bra att köra 5 pass/vecka, nu gäller det bara att hänga i! Kosten har fungerat bra och har endast ätit lite mindre nyttigt i lördags. Kommande vecka ska jag kostregistrera för att se så jag äter tillräckligt, vilket jag inte tror att jag gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar